Hedengren yhtiö tehostaa toimintojaan ERP-projektilla

Uusi, monipuolinen toiminnanohjausjärjestelmä

Hedengren yhtiö ja Digia Finland Oy ovat tehneet sopimuksen uuden toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) toimittamisesta vuosina 2014 – 2017.

Suomalainen Digia Enterprise -järjestelmä täyttää erinomaisesti Hedengrenin keskitetyn järjestelmän tarpeen. Kolmivuotisen toteutusprojektin aikana ERP-järjestelmä tulee korvaamaan useita nykyisiä järjestelmiä ja niiden välisiä liittymiä, tuoden käyttöömme nykyaikaisia toiminnallisuuksia ja työkaluja niin asiakkuudenhallintaan, tarjouslaskentaan kuin logistiikkaan. Toimintoja tullaan ottamaan käyttöön vaiheittain, joista mm. uusi asiakkuudenhallinta (CRM) otetaan käyttöön jo kuluvan vuoden aikana.

Tehtävien automatisointi yrityskohtaisten prosessien mukaisesti helpottaa työskentelyä ja tuo tehokkuutta päivittäiseen toimintaan. Moderni järjestelmä ja mobiilikäytön hyödyt vapauttavat aikaa asiakas- ja myyntityöhön. Uskomme uuden toiminnanohjausjärjestelmän avulla saavuttavamme entistä paremman palvelutason vahvistaen siten kilpailukykyämme yhä haastavammilla markkinoilla.

2017-08-08T16:43:53+00:00 toukokuu 21, 2014 |